7 September Duchenne Awarenessday, bijna klaar voor de 17e start!

7 september 2023 - Utrecht, Nederland

WDAD

Het is weer World Duchenne Awarenessday. Zoals elk jaar vlak voor de start van de "tocht der tochten".  Bijna klaar met de voorbereidingen voor Duchenne Heroes 2023. Startgeld is binnen ( mede dankzij, dit jaar niet deelnemend, Hero Remco die zijn trouwe sponsoren wist te motiveren het doel te blijven steunen). Trainingskilometers komen er niet meer bij, het moet maar genoeg zijn. Fysiek in elk geval een stuk beter voorbereid dan een jaar geleden met veel blessureleed de 2 maanden voorafgaand aan de start. Voor Alfred aanstaande zondag de 17e start, op naar de 17e finish! Dit jaar voert de tocht van Losheim am See (D) via Luxemburg en de Belgische Ardennen naar Thorn (NL) waar we de 16e aankomen. Ook dit jaar met Ellis als begeleidster, haar 8e Duchenne Heroes alweer.

DH 2023 WDAD_Balloon

Morgen gaan we de camper ophalen en op pad om zaterdag in Losheim am See in te checken op de eerste camping voor de startetappe aanstaande zondag. De 17e keer zit er natuurlijk enige routine in de voorbereidingen maar het blijven hectische dagen. Fiets nog bij de mecanicien ( ja, hij komt op tijd klaar), boodschapjes gedaan, tassen bijna gepakt. En nog even op de valreep een best leuk huis bekijken ( 100 meter van een mountainbikeroute 😎), dat geeft dit jaar toch wat extra spanning.

Wil je ons blijven volgen, wacht dan op het volgende mailtje, we zullen via deze blog elke dag verslag doen. Gedurende de tocht zijn er ook liveupdates te zien via Facebook.
Alle Heroes zijn dit jaar vanaf zondag te volgen via de trackerpagina. Wil je een berichtje bij publicatie van de dagelijkse blog, meldt je dan aan onderaan deze pagina, we stoppen als de tocht is afgelopen.

PS het blijft natuurlijk een sponsortocht, lees je dit bericht omdat je ons voorgaande jaren volgde en denk je: oh, helemaal vergeten, kan ik nog sponsoren? Ja dat kan, help ons deze verschrikkelijke ziekte de wereld uit te trappen! Klik op dit Sponsorlinkje of scan onderstaande QR. En natuurlijk een groot dankjewel aan alle sponsoren dit jaar!

qr-code-alfred-trapt-door-17

1. Jezus:
    Ha die Alfredo!
    Ja natuurlijk wil ik graag een berichtje bij plaatsing van je volgende blog. Ik wens jou en Ellis een prachtige week en hoop, dat jouw (en die van de andere heroes) teller nog even doortikt de komende dagen!
    Met liefs, jezus
  2. Kim:
    7 september 2023
    Kom maar op met die blogs ! Leuk succes !
  3. Marike:
    7 september 2023
    Wol jou en Ellis graag volgen!
  4. Evert:
    8 september 2023
    Veel Plezier en succes. knallen weer dit jaar
  5. Marianne:
    8 september 2023
    Ik, als tijdelijke stand-in voor je pa en ma, weet zeker dat zij graag op de hoogte blijven van de avonturen van hun jongste telg en zijn liefje. Succes!
    Groet, jeanderezus